diumenge, 20 d’octubre del 2019

Camino Primitivo - Etapa 0 (II): Casa-Lugo

Etapa 0 (II): 08/10/19. Casa - Lugo

Ara fa 6 mesos i dos dies que vaig acabar a la primera part del Primitivo: Oviedo-Lugo
Segons el mobil sabut van ser: 8 dies / 217 km / 366.330 pasos / 6.260 m desnivell positiu acumulat

Tenia intenció de fer la meva segona part, d'acabar-lo al 2020...però els que esteu engantxats a les fletxes sabreu que un any ja és un suplici per a natros....jejeje!!
Així que aprofitant el festiu de la diada valenciana, ja fa un parell de mesos que vaig decidir acabar-lo aquesta setmana!!

Sempre aquestes aventures les faig sol, però aquesta vegada, vaig amb un gran amic meu: l'Ignasi Roca, el Nacho!!
Va ser a un dinar que parlant parlant....se va engrescar..i au!! Tots dos al lio!!

Dilluns 07/10/19. Després d'cabar el dia...a fer la bossa!!
Ja sóc "nivel experto" fent-la. Aquesta vegada vaig voler pesar-la, en una bàscula de cuina....3.1Kg, amb bossa inclossa!!




Ja dimarts treballo un ratet, i cap a Barcelona.
Allà agafo a Nacho al seu treball que va fer el mateix.
Ja a l'aeroport, passem els 2 pals que vaig agafar (la veritat que si no passen , allí se quedaven...)

Anem a la porta i cap a Santiago: erem els últim a falta de 2-3.
Tots dins de l'avió el vol surt abans hora. Arrivem a Santiago abans d'hora i ens permet agafar el bus de migdia cap a Lugo de Freire

Ja a Lugo a fer el checking i a fer albariños i pintxitos pel centre!!
Acabem sopant Restaurant España, famòs pel seu xuleton estil el del Capricho, gent que els cria i els cuina!!Ens diuen que no tenen cap xuleton avui per avui, que el tenen en maduració...

Fem altres cosetes de buey i una altr aampolleta d'Añbariño...begida oficial xacobea...jeje!!
Xarada de la felicitat i de les nostres families...




Ja cap a l'alberg, però primer tornem al restaurnat que mimendalerenda s'ha deixat la credencial!!
L'alberg està al centre i és modern...va tot en tarjetes...Hostel/Alberg Cross, a la Rúa da Cruz 14, a un dels dos carrers dels pintxos...

BOONA NIT!!


ETAPA POSTERIOR: ETAPA 9: LUGO- FERREIRA

ETAPA ANTERIOR: ETAPA 8: VILAR DE CAS - LUGO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada