dimarts, 12 de maig del 2020

Restaurante España - Lugo

Vaig acabar la primer part del Primitivo a l'Abril a Lugo, i ara som a l'Octubre per acabar-lo...
Es un pendiente...
De fet, quan vaig acabar a l'Abril, tenia pronosticat un bon "xuleton" aquí, però vaig preferir despedir-me als bars de Luis, Nacho i Isabel.

Ara ja estic aquí altre cop, vaig en Nacho (un altre...jeje)
Anem a pel xuleton...i resulta que no en tenen...OHHHH!!!!



RESTAURANTE ESPAÑA
Rúa do Teatro 10
27001 Lugo (Lugo)
Tel: 982 24 27 17

Dia de la Visita: 08/10/2019



Vos tinc que contar que és el Restaurante España és un local que, a més de la restauració, tenen cria de bueys...entenc que igual com EL CAPRICHO.

Podeu pegar-li una ullada a la web.
Doncs res, pendent de tornar a anar i pendre'm una bona carn.

Vam fer unes verduretes....


Una hamburguesa de buey...



Un montadito de carn de bou...


I un Pao Bao de bou també...jeje!! Tot de bou!!


En resum: un obligat de Lugo!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada