dimarts, 20 de novembre del 2012

Esmorzars I - Mercat Central de València

Bocata del dia davant del Mercat Central de València
Avui comencem una mini-secció dins d'aquest blog: ESMORZARS

Crec que la nostra generació ha perdut aquest hàbit tant saludable de quedar en amics i fer algun esmorzar.
Per això, aniré recopilant tipus d'esmorzars que es poden fer.
Se pot esmorzar de plat, al camp, de torrada, enmig d'una caminata, etc etc....

Aquí vos deixo el primer: esmorzar al Mercat Central de València.
Vaig anar "a cal metge" el 18 d'Octubre a València, i com tenia temps vaig fer una volteta a peu.
Davant del Mercat al carrer de Palafox està ple de bars que fan esmorzars.
Jo vaig anar a un d'ells: al Bar la Lonja, i vaig demanar l'entrepà del dia: Bocata de xipiró fregit en tomaca, olivetes, cerveseta i un cafè: 4€....per a lo demés...Mastercard...

I vosaltres....quin esmorzar heu fet diferent?



El Mercat de fons i les tauletes davant
Bars de tota la vida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada