diumenge, 16 de juliol del 2017

Camino de Santiago - Etapa 8: Burgos - Carrión de los Condes

16/07/17
Matí difícil...matí que ens separem dels que més vull!!
Controvèrsia mental: entre fer un viatge sol, on tinc que re-ordenar la meva vida, i reflexionar del que m'ha passat i del meu futur...i marxar amb ells que els estimo molt!!


RELIVE: https://www.relive.cc/view/1086122186

Sortim de l'alberg...esmortzem...i cap al corxe en les bicis...
Carreguem el cotxe d'equipatge i bicis i la meva família marxa cap a Vinaròs...i jo en sentit oposat...cap a la fi del món: cap a Finisterre!!
Llàgrimes i a pedalar!!
Avui vaig a Hontanas, lloc on es va acabar el camí del 2005, i després segueixo amb el camí que vam fer per primera vegada amb els nens!!
Comença la castella del blat..del girasol...de la calor...del pla...


Arrivo després d'uns quants pobles a l'ermita de San Pol, on vam trobar fresqueta i aigua després de caminar molt (2005).
Fa molta gràcia retrobar momemts recordats!!


Bebent aigua, casi que me cau mòbil com li va passar a Montse fa uns anys...😬😰


Uns km mes i cap a Hontanas!!

Més camí i cap a Castrojeriz, allí a esmortzar i al pedaleo....fins arrivar ja a la província de Palencia!!


Segueixo fins anar al costat del Canal de Castilla, que es travessa abans d'arrivar a Fròmista.


Arrivo a Fròmista, però són tant sols les 13:30, i ja he fet 70km...
Sols quedem 20km més per Carrión de los Condes, i vaig vent a favor...au pos...al lio!!


Com recordava que el camí anava al costat de la carretera, i la carretera anava mooolt buida, arrivo per asfalt!!

Ja a Carrión, són les 14:30 i sols me queda buscar alberg!!
No vull anat a les monges de l'altre any!!
Hi ha un monasteri, que me diuen que està ple😰😰😰
Pregunto i me diuen d'un al costat de l'esglèsia.
Vaig cap allà: l'he acertat!!
El camino de tant en tant te regala cosetes: avui m'ha regalat l'alberg!!
Albergue de Santa Maria (costat de l'esglèsia de Santa Maria), on el porten la comunitat de germanetes Agustines. Un alberg dels autèntics del camino!!
M'han rebut en aigua freca i fruita.
Dutxa i a dinar. He dinat el que deixen per als peregrins, sobres de l'altra gent...tenia moltes fanes de fer-ho...jeje!!


Fins el vi era per compartir!!
Després a rentar i a estendre...


Descansant...he vist q el meu veí de llitera és coreà...que hi han mooolts al camí!!
El tio porta càmara en carret...🙈🙈...i mireu quin dispositiu porta...


Ostras!! he sentit una música, veus i aplaudiments...
Baix a la recepció haviem dos mongetes que han revolucionat a tot l'alberg...
Totes les nacionalitats cantant amb elles...i jo per supost m'he ajuntat!!


Moments que el camino te regala!!
Dos monjes (una d'elles traduïnt per a tots els guiris, explicant q és el camino, l'espiritualitat, la trobada en tu mateix, etc...)



Han fet cantar a tots amb la seva llèngua: alemanys, francesos, italians, americans, fins i tot a un taiwanès, moment molt tendre quan ens ha explicat que és la cançó més emblemàtica de Taiwan!!



Després cap a missa tots que és diumenge i és el dia del Carmen!!


Un ratet, però no molt...😊
A pegar una volta pel poble, on m'he trobat a la processor del Carmen...


Ja cap a l'alberg i a sopar i a escriure tot això!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada