dilluns, 18 de novembre del 2019

Taberna Pedraza - Madrid

Si aneu a los madriles, i vols menjar plats bàsics amb molta qualitat, tens que anar a Taberna Pedraza.
El tenia al meu llistat de pendientes.


TABERNA PEDRAZA
Calle de Recoletos 4
28001 Madrid
Phone: 913 42 82 401
Web: http://www.tabernapedraza.com/
Dia de la visita: 12/11/2019


Anàvem la meva german i jo. Vam anar a primera hora de la nit....les 20.30, i ja estava tot ple i reservat, sols les taules de devant la barra, on quedava una.

El seu fort és la Truita en pataca, les Croquetes, i el Cocido Madrileño.
Els 3 plats estan en el podi, inclús segons guies en el número 1 de Madrid.
Com era de nit, el "cocido" el vam deixar per a un altre dia.
I aixì és el que vam menjar i beure....



1. TRUITA DE BETANZOS
Qui ha estat a Betanzos, sap de que va lo tema...
Qui no, podeu començar per vore este vídeo: moment en el que tallo la truita.
(nota: no aptes per als que no li agraden la truita "poco hecha"




Aquests de Pedraza, fan aquest estil, la truita de Betanzos, totalment crua per dins, semilíquida...o líquida directament.
Per supost ha de tenir una qualitat brutal els ingredients: tant la pataca com l'ou, i s'entén que és així.

Jo vaig estar a Betanzos...de fet, vaig fer el Camino Inglés simplement perquè passava per Betanzos...jeje!!
Vos deixo el link per si el voleu xafardejar:

Etapa 2: Camiño Inglés: Pontedeume - Betanzos (27/05/18)

I aquí vos deixo el reportatje de la truita...





.




A més, treballen el tema de reds socials, merchandising, etc....
Tenen un contador de truites, i després te donen un ticket en el número que ha segut la teva truita...una tonteria, però que fa gràcia...o foto...





2. CROQUETES DE PERNIL
A la carta diu: CROQUETAS CREMOSAS DE JAMÓN DE BELLOTA, 100% IBÉRICO PURO
...pos això...com diria Schuster "no hase falta desir nada más"....
Sabor, explosió de la textura cremosa. Podries menjar-ne una dotzena....jeje!!








3. CROQUETES DE LLUÇ
CROQUETAS CREMOSAS DE MERLUZA GALLEGA
...dic lo mateix que les de pernil....fique-me una altra dotzena...
Nota: estes no vaig tindre temps a fer la foto obertes...anaven directes a la panxa!!




4. LO VI
Jo sempre allà on vaig, demano el vi on se vinifica més aprop...
En este cas, los "mondroños" fan bo lo vi. Conec poc de la DO Madrid, però ja n'he begut uns quants.
Vaig deixar-me recomanar per l'encarregat, que me va obrir aquest  EL REGAJAL 2016.
Vos deixo el link: http://www.elregajal.es/la-bodega/el-regajal-seleccion-especial
Un molt bon vi









Mos va sobrar vi, o mos va faltar menjar...per tant...per acabar-lo....

5. CHISTORRA DE LASARTE CON PIMIENTOS DE PADRÓN
Res especial, però a mi estes dosis de colesterol en vena....pos mira....m'agraden...jeje!!






VISITA MADRID DELS GERMANS ADELL
Va anar 3 dies per feina. Deixo algunes fotos cronològicameent....

11/11/19: cumple de la sister i cap a Madrid en tren...ja celebrant-ho..jeje






....després a sopar en la gent de Merz...i bufada de veles de cumple...



..i ja la copa al Ramses: lloc clàssic de les nits de Madrid...





12/11/19: Curs a Merz...


...camí a l'hotel parem a fer cerveseta a Bibbo de Dani Garcia que mos venia de "paso"...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada