dimarts, 11 d’octubre del 2016

Cami Portugués: Etapa 0 (11/10/16)

Casa-Treball-Tui

Feia molt de temps que ho tenia com a "pendiente"...
He fet el cami de Santiago en amics, en parella, en parelles, en familieta, a peu, en bici, però encara no l'habia fet a peu, fins a Santiago i sol.

Avui estic a Tui, per començar el Camino Portugués, tot sol i 120Km per caminar fins a la tomba de l'apòstol.

Molta ilusió, moltes ganes i a la vegada molta "morriña" de marxar de casa sense els de casa. Tinc una dona que no me la mereixo: Gràcies carinyo per ser tant gran i per ser tant comprensiva!! T'estimo, vos estimo!

Aquest matí he anat a la feina moooolt pronte, després cap a l'aeroport de BCN, per agafar un vol cap a Vigo.
Ahi ja m'esperava el transfer cap a Tui, un home molt majo que m'ha contat una mica la vida d'aquesta regió...

Enlloc d'anar directe a l'alberg, li he demanat si em podia portar a Portugal, a l'altra banda del Miño. Així he pogut visitar la Fortaleza du Miño i tornar pel Pont Internacional fins a la Catedral de Tui...que per cert, es quan més ha plogut🙈🙈...

Ja tot "xopet" a l'alberg, credencial i a deixar la bossa al llit...

Una passejada i a fer un pinxto i un beure a la Pizarra del Silabario, el gastrobar, el germà petit del Silabario que ha marxat cap a A Coruña.
Ara ja a descansar a l'alberg per començar demà la primera etapa!!

Buen camino tinguem!



















Etapa POSTERIOR

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada