dimarts, 14 d’abril del 2020

Camino Francés - El dia després...reflexions (28/06/2000)

28/06/2000: El dia desprès.....reflexions

Doncs tot això...que no és poc!!
Un clar resum és que vam xalar moooolt!!
I jo, personalment, vaig vore que allò m'agradaria, i al cap d'uns anys vaig poder enganyar a Gisela, Susanna i Eduard, i vam començar el Camino des de Roncesvalles, sense objectius, sense res...

I avui en dia, que estem al 2020, puc assegurar que sóc un autèntic "yonkie" del Camino....i cada any tinc més mono per tornar a fer-lo.

No cal explicar que té el Camino a qui mos engantxa...qui està engantxat, ja sap perquè.
Qui no ho sap, no cal explicar-li, si vol saber-ho...les fletxes sempre estan esperant-lis...jeje!!

BON CAMINO A TOTS EN LA VIDA!!


Nota: Adjunto la Credencial i la Compostela...que respecte als d'ara...són moooolt diferents...













GALERIA FOTOGRÀFICA....

Passejada per l'Alameda


Viajeros al treeeen










ETAPA POSTERIOR


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada