dimarts, 21 d’abril del 2020

Malaga, Febrer 2020

Destinació: Màlaga
Inici: 20/02/2020
Final: 21/02/2020
Dies: 2

Vaig anar a Màlaga per Febrer, per treball.
Era la SEME 2020, Carmen i jo presentàvem un pòster sobre la nostra ERP.

Vaig estar 2 dies, però encara vaig tindre temps de poder tastar una mica la ciutat. Vos deixo lo que vaig vore i lo pendent que tinc per la pròxima visita.


20/02/2020:
8.30 sortia des de València en AVE. Crec que en 4 horetes ja estava a l'estació Maria Zambrano. Casualment damunt de l'estació tenia l'hotel Barceló, on me quedava la 1a nit. La 2a feia un canvi a l'hotel del costat.
Check-in i cap al centre que és hora del vermouth.


MERCADO CENTRAL ATARANZAS (1)
Des de l'estació, passat el riu, pujes per l'alameda, i a ma esquerra trobareu el mercat.
Sempre penso, que a tota ciutat,  s'ha d'anar al mercat.




A més, aquest, i com quasi tot mercat actualitzat, té la secció gastronòmica.
Jo, fidelment a la meva filosifoa...he anat ahí...
Mireu quines parades per a fer-t'ho a la plantxa


Jo me vaig fer uns xipironets, i una manzanilla de Sanlúcar de Barrameda




...i ja marxo a la taberna més emblemàtica de Màlaga: BODEGA EL PIMPI (2)




Té 4 barres, i t'e un ambient amb molts solera, típc de "retratos" de famosos, i tota la pesca.



Mireu quines barres....quanta història hi ha aquí...



Parlo en el cambrer (sempre pregunto que m'aconsellin), me diu que un rabo de toro en cigrons...ohhh que bo! i de vi li demano un lo més km 0 que se puga: me dona un de Màlaga, no recordo el nom




Hi ha dos xikots, que estan prop meu, són d'aquí. Entren a la conversa del vi. Parlen en mi..i seguim parlant de vins...i au, ja al lio..
Me diuen que marxen , però que van a un local prop, que si vaig, mos fem una copa.
Jo en aquell moment tinc un segon vi i un pintxo de truita. Els hi dic que acabo i vaig, no s'ho creuen...jeje!!

El local es diu LOS PATIOS DE BEATAS (3), una vinoteca-restaurant molt xula, molt prop del Pimpi.
Vaig cap allà i fem un vinets. Són dos bons amics i que cada dijous...si...cada dijous, van del seu poble a Màlaga a fer un dinar + vinets...que bons!!



Són d'Ardales, un poble de Màlaga, on està el Caminito del Rey (4). Me parlen d'ell i he promés que el faré i els aniré a vore'ls.

El de roig: Marco, que té el Restaurant EL GAITAN (5), a Ardales
El de blau: Juanfran


Menos mal que tinc que anar a la SEME a col·locar el pòster...perquè si no...la liem bona...

Ara ja a a SEME a ficar el pòster.




Trobada en la sister, i ja a l'hotel. Aquesta nit tenim sopar en els de Teoxane al mateix hotel que el nostre..quina sort!!





21/02/2020:
Anem cap allà: fem la presentació del pòster


Després de tot el dia a la SEME, marxo a l'hotel, avio faig un canvi. Ve la nostra cosina Núria i mos re-organitzem.
Esta nit tinc un altre sopar, ara amb els de Galderma.
Abans, una altra sortideta per Màlaga.

Trobo un descobriment: LA FÁBRICA (6)
És la cerveseria que ha montat Cruzcampo: enorme, en cerveses fetes allí mateix (un terç del local és la fàbrica), amb totes les novetats i experiments...
Fan música en viu, se xala moooolt. Si vas a Màlaga, visita obligada.

Habia un grup que cantava cançons del pop espanyol dels 80-90...quina xalera. bebent i cantant...


Després d'un parell de cerveses, arrivo al centre.
No podia consumir més, que tenia un sopar en res...
Però apunto aquí llocs que vaig passar per devant, que els tenia apuntat com a "obligatorios".
Tots al centre...centre enorme i molt xulo...tornaré

EL GASTRONAUTA
KGB
LA COSMOPOLITA MALAGUEÑA
MESÓN SANTIAGO SEDEÑO


I ja al sopar, anem Núria i jo al MUSEO AUTOMOVILÍSTICO Y DE LA MODA (7)
Si, vam sopar al mig d'un museu: lloc que convina els cotxes d'època en la moda que simularia cada automòvil. Molt curiós i bonic



...i ja a dormir.
Demà marxo en tren cap a casa que és Carnaval de Vinaròs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada